کمیته های تبلیغات تجارتی (CAP) – سازمان تنظیم مقررات تبلیغات بریتانیا – یک قانون را در روز جمعه منع استفاده از آگهی های مربوط به استفاده از کلیشه های جنسیتی که "مضر" بودند یا فقط یک جنس را درگیر فعالیت های خاص می دانست.

مقرراتی که در ماه دسامبر اعلام شد، در روز جمعه تأسیس شد و به آژانسهای استانداردهای تبلیغاتی (ASA) امکان بررسی آگهی ها برای کلیشه های مبتنی بر جنسیت اعتراضی را داد. طبق گزارش بی بی سی، ASA پس از انجام مطالعه ای که نتیجه آن کلیشه ها بود، می تواند انتخابات را "محدود کردن" انتخاب مردم و جلوگیری از "برآوردن توانایی هایشان"، موجب شود.

شرکت های بریتانیایی تحت شرایط مجوز های خود برای پیروی از احکام آژانس قرار دارند.

با توجه به اعلام ASA، این قانون از تبلیغاتی که تنها شامل یک جنس، یک زن انجام خرید، افراد جذاب و یا شیوه زندگی است یا استفاده از کلیشه های جنسیتی برای جلوگیری از اثرات منفی آنها، جلوگیری می کند.

ZOE SALDANA و HUSBAND نگه داشتن خانواده جنسی ناتریال برای سه پسر

به نظر می رسد محتوا سانسور شود که بر تمایز بین شخصیت های استراتژیک پسران و دختران (جرات نسبت به مراقبت) تاکید می کند، مردان را متهم به فعالیت در فعالیت های کلیشه ای زنانه می کند و یا نشان می دهد که زنان صرفا مسئول تمیز کردن خانه ها هستند.

در گزارش آژانس "شواهد قابل توجهی وجود دارد که نابرابری جنسیتی منجر به آسیب های واقعی در بین بزرگسالان و کودکان می شود. این نتایج نابرابر ممکن است بر روی افراد مختلف در انواع مختلفی از راه های عملی، اجتماعی، احساسی و اقتصادی تأثیر بگذارد".

کمیته های تبلیغات تجارتی (CAP) - سازمان نظارتی تبلیغاتی U.K. - قانون روز جمعه منع تبلیغات از استخدام کلیشه های جنسیتی که

کمیته تبلیغات تبلیغات (CAP) – سازمان نظارتی تبلیغاتی U.K. – قانون روز جمعه منع تبلیغات از استفاده از کلیشه های جنسیتی که "مضر" بود و یا به معنی تنها یک جنس درگیر در فعالیت های خاص.
(گتی)

این قاعده همچنین به آگهی هایی که بر جذابیت فیزیکی متمرکز شده است، اعمال می شود و در برابر آگهی هایی که جذابیت فیزیکی را برای موفقیت اجتماعی و عاشقانه جذاب می کند، هشدار داده است. آژانس گفت: "این آگهی نباید به این معنا باشد که سلامت آنها دلیل مهمی برای موفقیت آنها نیست، مثلا در زندگی عاشقانه و اجتماعی آنها،".

"یک آگهی با هدف ماجرا جدید است که نشان می دهد که به دنبال جذاب بودن یا حفظ یک خانه بی نظیر است اولویت بیش از عوامل دیگر مانند سلامت احساسی خود را،" یکی دیگر از دستورالعمل خواندن است.

کمپین جدید سازمان ملل متحد برای به رسمیت شناختن جوانان در مبارزه با زوال جنسیتی

Shabnum Mustapha از ASA در مصاحبه ای با TalkRADIO از این ایده حمایت کرد که تبلیغات ممکن است منجر به آسیب دنیای واقعی شود.

او گفت، "این تجمعی است، با توجه به این که تبلیغات به جنبه های دیگری از رسانه ها کمک می کند تا از توان بالقوه زنان جلوگیری کند.

CAP نیز علیه آگهی هایی که فرهنگ، نژاد، مذهب و باور، جنس و گرایش جنسی، ناتوانی یا بیماری و سن دارد، هشدار می دهد.

این مقررات به این شرح بود: زنان سازمان ملل متحد یک کمپین جدید را با هدف دستیابی به "برابری جنسیتی" اعلام کردند.

مدیر عامل آژانس، فومزیل مولامبو-نگکوکا، در ماه می گفت: "با وجود برخی پیشرفت ها، تغییرات واقعی برای اکثر زنان و دختران در جهان خیلی آهسته بوده است و ما در بسیاری از نقاط شاهد آن هستیم."

برای دریافت APP NEWS FOX، اینجا کلیک کنید

او افزود: "زنان همچنان در معرض تبعیض قرار می گیرند و مشارکت آنان کم اهمیت است". "آنها بیشتر کار می کنند، کمتر درآمد کسب می کنند و انتخاب های کمتر در مورد بدن، معیشت و آینده خود را نسبت به مردان دارند – و آنها انواع مختلف خشونت را در خانه، کار و فضاهای عمومی تجربه می کنند."

مولامبو-نگکوکا گفت که مبارزه عدالت عمومی با هدف سرعت بخشیدن به تغییر سیستماتیک "در قوانین، سیاست ها و عقاید قدیمی است که دیگر نباید صدای زنان، انتخاب و ایمنی را محدود کند".

اسوشیتد پرس به این گزارش کمک کرد.